Dieren Web

De ontmoetingsplaats voor dierenliefhebbers
Welkom bij Dieren Web Login | Registreer | Help
in Zoek

Vraag over problomen met een trimsalon

Laatste plaatsing 25 May 2009, 20:13 door Witje. 2 antwoorden.
Sorteer plaatsingen: Vorige Volgende
  •  04 May 2009, 13:28 273

Vraag over problomen met een trimsalon

Hallo,

Ik heb een probleem met een trimsalon, nl. "dierenspeciaalzaak Bo" uit Affligem.

Ik ben er al klant sedert 2005, mijn hond een bouvier wordt daar getrimd sedert hij klein was, deze zaak verkoopt ook dierenvoeding ik was daar steeds klant en nu ging het financieel iets minder goed en kocht ik mijn eten in de Aldi, ik kreeg daarover een bericht van de dierenspeciaalzaak Bo dat zij mij niet meer wensen te dienen omdat ik niet genoeg kocht bij hen en mijn hond zou agressief zijn.

Nochtans kreeg ik steeds als opmerking van hen dat hij te braaf was.

Kan ik hier iets tegen doen want dit pik ik niet, ik zou er nooit meer een voet binnen zetten want het zijn dierenhaters maar dit kan toch niet.

Heeft iemand advies?

Dank u alvast

•  04 May 2009, 13:28 274 in antwoord op 273

Betreft: Vraag over problemen met een trimsalon

Blondinnekat:

Hallo,

Ik heb een probleem met een trimsalon, nl. "dierenspeciaalzaak Bo" uit Affligem.

Ik ben er al klant sedert 2005, mijn hond een bouvier wordt daar getrimd sedert hij klein was, deze zaak verkoopt ook dierenvoeding ik was daar steeds klant en nu ging het financieel iets minder goed en kocht ik mijn eten in de Aldi, ik kreeg daarover een bericht van de dierenspeciaalzaak Bo dat zij mij niet meer wensen te dienen omdat ik niet genoeg kocht bij hen en mijn hond zou agressief zijn.

Nochtans kreeg ik steeds als opmerking van hen dat hij te braaf was.

Kan ik hier iets tegen doen want dit pik ik niet, ik zou er nooit meer een voet binnen zetten want het zijn dierenhaters maar dit kan toch niet.

Heeft iemand advies?

Dank u alvast

•  25 May 2009, 20:13 275 in antwoord op 273

Betreft: Vraag over problomen met een trimsalon

Wat een rare zaak. Het is echter volgens mij niet juridische mogelijk om wat te doen, immers de trimsalon wijgert jou als klant. En al zou je ze kunnen dwingen om jou toch als klant te ontvangen zou ik mijn hond daar niet achter willen laten, Je hebt wel eens van die fimpjes van boze kok's in restaurants gezien? dat iedee krijg ik erbij.

Maar zijn er geen andere trimsalons in de buurt die niet van die koppelverkoop regels hebben?

De groeten van Witje
Toon als RSS nieuws feed in XML
copyright © 2007 Dieren Web