Dieren Web

De ontmoetingsplaats voor dierenliefhebbers
Welkom bij Dieren Web Login | Registreer | Help
in Zoek

HELP ! Constant spannend

Laatste plaatsing 25 May 2009, 20:16 door Witje. 1 antwoorden.
Sorteer plaatsingen: Vorige Volgende
  •  09 Apr 2009, 11:39 267

HELP ! Constant spannend

Hola allemaal, ik ben in een ongewikeld situatie die maak ook kapot mij partner relatiedaaroom vraag ik heel graag help aan wie kan me een advies geven.

Ik heb een cocker spring spanier (teef) en mijn vriendien een geen raas hond niet zo groot dan de mijne maar wel sterk en lang, (de soort moet ik even vragen als nodig is).  Allebei zijn heel lief honden maar allebei de baby van ieder van ons apart. We delen knuffelen met allebei en wandelen en buiten met hun zonder problemen...maar ze kunnen niet samen als ik bij mijn vriendien ben (thuis) of andersom ze beschermen hun territory en gevechten en blafen de hele tijd tegen elkaar en ook voor maak het niet uit welke kleine geluid, ze luisteren niet naar ons en maken het zeer belastend voor ons en ze zijn hebben zelf ook veel stress tussen hen. Wat kunnen we doen? ... we hebben de persoonlijke problemen die verpesten het voor onze eigen relatie...Bedankt en we wachten voor jullie adviesen...

HELP!!

•  25 May 2009, 20:16 276 in antwoord op 267

Betreft: HELP ! Constant spannend

Hoi Jacko,

Begrijp ik het goed dat jullie honden elkaar niet goed kunnen vinden, de ralatie tussen jou en jou vriendin ook moeizaam verloopt?

mvg,

Witje

De groeten van Witje
Toon als RSS nieuws feed in XML
copyright © 2007 Dieren Web
Mobile Phone Skins and Protective Covers