Dieren

Web
Welkom bij Dieren Login | Registreer | Help
in Zoek

Bericht aan het beheer

Laatste plaatsing 16 Feb 2008, 21:47 door flower81. 2 antwoorden.
Sorteer plaatsingen: Vorige Volgende
  •  07 Oct 2007, 15:30 114

Bericht aan het beheer

Ik probeerde deze boodschap via het contactformulier te verzenden, maar die werkt niet. Dan moet het maar zo...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Geacht beheer van dieren.com,

Ik zag zojuist dat in de fotogalerij op dieren.com een van mijn foto's staat, van mijn konijn Pippin (zie http://www.dieren.com/photos/sample/picture57.aspx ). Ikzelf heb deze foto daar niet geplaatst en heb ook nooit iemand anders toestemming gegeven de foto daar te gebruiken. U kunt zich voorstellen dat ik dan ook niet blij verrast was toen ik mijn foto daar aantrof. En even voor alle duidelijkheid: dat u er ook nog een copyright van dieren.com onder plaatst vind ik helemaal het toppunt.

Ik neem aan dat u mijn frustratie begrijpt en de foto per direct van uw site verwijdert. Tevens hoop ik dat u voortaan geen foto's meer ongevraagd van andere sites haalt, dit is volgens mij niet toegestaan en daarnaast gewoon absoluut niet netjes.

Groeten,
    flower81

PS Wat lijkt uw forum trouwens, qua indeling, veel op www.dierenforum.nl. Het viel me ook op dat hier een hoop exact dezelfde topics zijn geplaatst als aldaar. Toeval? Of toch gewoon jatwerk? Ik hoop dat u mij kunt overtuigen van het eerste; het zou namelijk toch wel erg onbeleefd zijn om zomaar een forum waarin mensen veel tijd en energie hebben gestoken klakkeloos te kopieren, nietwaar? 

•  23 Oct 2007, 12:10 117 in antwoord op 114

Betreft: Bericht aan het beheer

Inmiddels ruim twee weken later staat mijn foto nog steeds op de site, ondanks bovenstaand verzoek en een PB aan de admin. Op de PB overigens nooit een reactie gehad, en het contactformulier werkt nog steeds niet...

Daarom dus: NOGMAALS HET VERZOEK OF U MIJN FOTO VAN UW SITE WIL VERWIJDEREN! Ik heb nooit of te nimmer toestemming gegeven deze foto hier te plaatsen. Bij voorbaat dank! 

•  16 Feb 2008, 21:47 152 in antwoord op 114

Betreft: Bericht aan het beheer

En toen waren we al weer zo'n 4,5 maand verder en was de foto nog steeds niet verwijderd...

Daarom nog maar een keer hetzelfde verzoek: 

FOTO AUB VERWIJDEREN UIT DE GALERIJ! IK HEB NOOIT TOESTEMMING GEGEVEN VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN FOTO OP UW SITE EN VRAAG U DAAROM OM DEZE PER DIRECT VAN DE SITE TE VERWIJDEREN! 

Toon als RSS nieuws feed in XML
Bekrachtigd door Community Server (Personal Edition), door Telligent Systems